FAQ

Cum pot obține biletele mele? Cum pot obține biletele mele?
Nu teatrele au un cod vestimentar? Nu teatrele au un cod vestimentar?
ce oră ar trebui să arate în sus? ce oră ar trebui să arate în sus?
Ce se întâmplă dacă nu pot utiliza biletele mele? Ce se întâmplă dacă nu pot utiliza biletele mele?
Ce înseamnă că biletele mele sunt "la cerere"? Ce înseamnă că biletele mele sunt "la cerere"?
Am nevoie de ID-ul, atunci când colectarea biletele mele? Am nevoie de ID-ul, atunci când colectarea biletele mele?
Ai adăuga comisioane de rezervare? Ai adăuga comisioane de rezervare?
Am o întrebare sau o plângere? Am o întrebare sau o plângere?

Cum pot obține biletele mele?

Aveți nevoie pentru a imprima voucher / e-bilet (e) pe care le vom trimite la adresa dvs. de e-mail ca un document PDF, și aveți nevoie pentru a aduce o copie cu tine la destinație. Aici trebuie să facă schimb de voucher / e-bilet (e) la biletele originale sau arata la cerere voucher / e-bilet (e) de la adresa de întâlnire pentru evenimentul tau. Este foarte important să citiți cu atenție toate informațiile imprimate pe voucherul dvs. / e-bilet (e).
Back to FAQ

Nu teatrele au un cod vestimentar?

În mod normal, nu există nici un cod vestimentar, haine elegante sau casual, este bine dacă nu există alte recomandări. Vă rugăm să citiți voucher-ul / e-bilet (e) foarte atent, așa cum am aici menționează orice coduri de rochie care s-ar putea aplica pentru rezervarea.
Back to FAQ

ce oră ar trebui să arate în sus?

Este recomandabil pentru a ajunge între 15 min. la 30 min. înainte. Vă rugăm să citiți voucher-ul / e-bilet (e) foarte atent, așa cum ne-am menționa aici timp de întâlnire exact pentru rezervarea.
Back to FAQ

Ce se întâmplă dacă nu pot utiliza biletele mele?

 Bilete în mod normal nu pot fi returnate, anulate sau schimbate pentru alte date. Dar dacă nu puteți utiliza biletele vom încerca, desigur, cele mai bune noastre pentru a vă ajuta. Va rugam sa ne contactati prin intermediul paginii de contact de pe site-ul nostru. Aici ne-am, de asemenea, explica modul în care ar trebui să acționeze în cazul în care nu puteți utiliza biletele. Vă rugăm să fiți conștienți de faptul că poate dura ceva timp pentru a obține bilete de re-vândute la alți clienți, și că va exista o taxă de anulare pentru a ne și agent local / organizator nostru, dacă vom reuși să re-vânzarea sau schimbul de biletele.
Back to FAQ

Ce înseamnă că biletele mele sunt "la cerere"?

Pentru anumite evenimente, avem nevoie pentru a face o rezervare confirmată de locul sau de furnizorul nostru local. Acest lucru durează de obicei mai puțin de 48 de ore. Aceasta numim "O rezervă este la cerere". Când o rezervare este confirmat de locul sau de furnizorul nostru, dvs. de e-bilete / vouchere va fi trimis la adresa de e-mail, iar plata va fi finalizat. În cazul în care rezervarea este refuzată de către locul de desfășurare sau furnizorul nostru (de obicei, deoarece evenimentul este vândut), vă vom trimite un e-mail pentru a vă informa rezervarea nu este confirmată și rezervarea este anulată. Dacă rezervarea este anulată și nu a confirmat, nici bani se plătește și nici o plată este finalizat.
Back to FAQ

Am nevoie de ID-ul, atunci când colectarea biletele mele?

Uneori ai nevoie pentru a arăta la cerere un act de identitate valabil cu poză, atunci când colectarea de bilete. Deci, pentru a fi sigur că nu vor exista probleme sau neînțelegeri, atunci când colectarea de bilete va rugam sa aduceti un act de identitate valabil cu poză.
Back to FAQ

Ai adăuga comisioane de rezervare?

Ne sunt de multe ori mai ieftin decât alte agenții de bilete și, uneori, chiar mai ieftin decât la locul de desfășurare în sine. Acest lucru se datorează faptului că noi suntem un agent de peste mări, nu de vânzare la nivel local. Cu toate acestea vă rugăm să ne așteptăm ca o taxă de rezervare ar putea fi incluse în prețul biletului de 10-25% în momentul rezervării un muzical, teatru sau operă. Când rezervarea de bilete de fotbal, vă rugăm așteaptă o taxă de rezervare între 10-50%, și, poate, mai mult în cazul în care meciul rezervați este un A-meci! Trebuie să vă amintiți, deși, ca box-office nu are de multe ori nu sunt bilete disponibile, cât mai multe evenimente sunt vândute. Deci, s-ar putea plăti o taxă de la acest site, dar atunci vi se garantează un bilet înainte de a pleca acasă, și nu trebuie să vă faceți griji cu privire la vândute spectacole și bilete de pe piața neagră, care sunt de multe ori mult mai scumpe decât prețul nostru bilet!
Back to FAQ

Am o întrebare sau o plângere?

Nu aveți orice întrebări sau în cazul puțin probabil o plângere, vă rugăm să ne contactați pe helpdesk@ticmate.com sau găsi numerele noastre de telefon în "contact" de pe site-ul nostru. Vă rugăm să rețineți că toate reclamațiile trebuie să fie trimite la noi nu mai târziu de 14 zile de la data evenimentului / tur. Dacă primim o plângere după 14 zile de la data evenimentului / tur nu putem garanta că vă putem ajuta în nici un fel!
Back to FAQ

English