For Organizers

Ticmate - Vom face eveniment internațional!
Fondată în 2006, conceptul de afaceri Ticmate's și obiectiv este de a deveni lider european pentru vânzări internaționale de bilete și excursii la diferite tipuri de evenimente. Prima etapă a procesului de lansare a fost crearea de LondonMusicalTickets.com . Extinderea a fost rapidă și de succes este deja o realitate. www.london-musical-tickets.com Este acum disponibil în douăsprezece limbi diferite în mai mult de patruzeci de țări, cu o distribuție uniformă a vânzărilor de bilete pe toate piețele.

Ticmate a fost, de asemenea, inițiatorul a reality show West End stele în TV3's suedeze, în cazul în care câștigătorul a câștigat rolul principal feminin în Monty Python's muzical, Spamalot, a jucat în London's West End din 2008/09.
Suntem în mod constant eforturi pentru a găsi și de a dezvolta noi proiecte.

Ești producătorul unui eveniment cu potențial internațional?
Apoi Contactati-ne , va, vom ajuta să ajungă la un public mai larg.

Ticmate lucrează cu evenimentele din trei etape:

Înainte
În strânsă colaborare cu producătorul evenimentului, cercetare și cartografiere se efectuează pentru a găsi publicul internațional cel mai potrivit. După care, o strategie și un plan de acțiune este elaborat pentru a ajunge la succes grupul țintă ales și de a stabili evenimentul pe plan internațional.

În timpul
Eficiente de marketing armare internațional de eveniment și bilete de vânzări, vor genera la rândul lor, alte vânzări și pune evenimentul pe harta globala. Acest lucru ar putea include lucruri cum ar fi site-uri web personalizate și link-uri sponsorizate de Internet în limbile locale. Ticmate are, de asemenea, o experiență de stabilire oferte de colaborare exclusive cu agenții de turism, agenții de turism și alte organizații relevante, emisiuni TV și similare. Google folosește Ticmate ca un studiu de caz cu privire la modul de a utiliza cu succes AdWords.

După
Rezultatele proiectului sunt evaluate prin măsurare precisă, ample lucrări de follow-up a publicului internațional, și țara-analize specifice până la nivel de județ. Această informație este extrem de valoros atunci când, de exemplu, planificarea turnee internaționale, planificarea exportul de musical din afara Broadway sau West End, etc.

Pionieri în evenimente internaționale

La Ticmate, putem vedea o tendință clară care demonstrează un interes sporit la evenimente internaționale în următorii câțiva ani. Acest lucru a fost destul de evident, cel puțin nu de la cantitatea de interes în filiala noastră, Londra Muzicale, într-o perioadă foarte scurtă de timp. Piața globală de evenimente live este în creștere în mod constant în fiecare an. De exemplu, în 2007, un nou record a fost stabilit în London's West End, cu mai mult de 13,6 milioane de oameni participa, a se vedea comunicatul de presă. Această tendință a fost întărită de studiu IPK's care , prin sondaje, a arătat că Eveniment Travel, adică persoane care călătoresc la evenimente culturale și sportive, este cea mai rapidă creștere în sectorul industriei de turism.

Tendințele sunt, de asemenea, arată că e cazul și experiența care este determinarea destinațiile de călătorie mai mult și mai real. Între timp, până acum, de cunoștințe generale și sistematizare pentru a ajunge la clienți internaționali cu privire la noile evenimente a scăzut în general scurt în industrie. Acest lucru este în cazul în care Ticmate vede un mare potențial.

Soluții unice, combinate cu ani de experiență

Ticmate are propria sa rețea de canale de marketing și vânzări internaționale. Platformă tehnică special conceput nostru, combinate cu experiența noastră îndelungată și know-how, generează interes în jurul, și găsește publicul pentru, evenimente internaționale, cum ar fi musicaluri, opere, cabarete, evenimente sportive și concerte. În viitor, clienții noștri vor putea rezerva bilete lor, un hotel și chiar și masa fără a părăsi site-urile noastre.

O bogăție de experiență în vânzări de bilete și evenimente

Fondator Ticmate și proprietar principal, Marcus Moeschlin, are o avere de experiență în vânzarea de bilete pentru evenimente internaționale. El a fost unul dintre inițiatorii rețelei de bilete la nivel mondial, în care 22 de țări cumpărate și vândute bilete la evenimente internaționale de la fiecare alte. În plus, el a lucrat cu mai multe producții specifice. Marcus a fost, de exemplu, responsabil pentru lansarea suedez de Peter Jöback Miss Saigon și Petra Nielsen în Chicago Musical, atât realizată în Londra. Potrivit Sue Uings la Cameron Mackintosh, în această perioadă 30% din oameni din public au fost în vizită suedezi.

Prin urmare, Marcus Moeschlin a lansat, de asemenea, ideea că un suedez ar trebui să angajeze, și umple, Royal Albert Hall din Londra, cu conaționalii lor. Robert Wells a plăcut această sugestie și pregătit o colaborare care a dus la Wells completarea Royal Albert Hall trei ani la rând, iar cea mai mare parte a publicului a venit din Suedia.

Contact

Ești un producător eveniment în căutarea de a ajunge la un public internațional? E-mail pentru International.event la ticmate.com și hai să vorbim.

For Organizers
English